woensdag 18 januari 2017

App om je verdiensten bij te houden

Omdat het toch wel erg leuk is om je inkomsten bij te houden van stockfotografie, maar het best veel werk is als je elke keer alle sites af moet om dat te zien, ben ik op zoek gegaan naar een handigere manier... en gevonden!

Je hebt Microstockr Pro, dit is een programma wat je op je telefoon kunt installeren of op je computer. Je kunt daarna al je accounts koppelen en dan krijg je een realtime overzicht van de foto's die je hebt verkocht en je verdiensten.

Dat ziet er zo uit:


Voor op je PC is het gratis, als je hem op je mobiel wilt dan betaal je (afhankelijk van je abonnement) € 10,- per jaar, dat vond ik het wel waard.

Dan heb ik nog even verder gekeken en kwam ik ook nog Stockperformer. Dit is een veel uitgebreider programma, je kunt hem één maand uitproberen, daarna kost hij € 7,50 per maand. Hier kun je dus ALLES zien. Van je bestverkochte afbeeldingen ooit, tot je laatste afbeeldingen tot alle inkomsten per bedrijf tot jouw verhouding op de markt. Je kunt zelfs nog afbeelding met elkaar matchen van verschillende bureau's. Zelf vind ik hem voor nu nog wat duur omdat ik nog niet veel verdien, maar wie weet in de toekomst dat ik er weer mee verder ga.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten