dinsdag 3 januari 2017

Terug van weggeweest!

Het is alweer 7  jaar geleden dat ik mijn laatste blog heb gepost. Toen ik begon met stocksites liep ik stage bij een bedrijf wat geen werk had, vandaar dat ik daar een begin heb gemaakt met stockphoto's, of eigenlijk illustraties! Afgelopen december keek ik weer eens naar mijn verdiensten en kon ik toch nog een leuk bedrag uit laten betalen, terwijl ik al die jaren niets meer had gedaan. Dat smaakte naar meer... Ik dacht als ik nu één foto/illustratie per week ga uploaden, zouden mijn verkopen dan weer stijgen?

Leuk bedacht, maar het werkt erg verslavend, ik heb alweer 100 illustraties in de wacht staan die ik kan gaan uploaden de komende tijd. Het leuke is dat ik sinds kort ook bezig ben met aquarellen en dit kan inscannen en verkopen. Ik ben erg benieuwd of mensen dit soort dingen leuk vinden.

Ik was heel benieuwd naar of dingen nog hetzelfde zouden gaan, of dat stockbureau's nu strenger zouden zijn. Hoewel mijn skills ook flink verbeterd zijn. Wat blijkt? Alles gaat een stuk makkelijker als een paar jaar geleden, bijna alles wordt geaccepteerd en ik heb mijn portfolio al weer aardig uit kunnen breiden. De eerste verkopen beginnen weer op gang te kopen en ik verkoop zelfs nog steeds oud materiaal. Zodra ik weer iets verder op weg ben zal ik weer een update geven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten